Autor | Wątek |
| Mocno początkujący | 2017-02-07 17:50  |
Witam, przymierzam się do zakupu zestawu. Waga 72kg wzrost 178, buty 43. Jeździłem pare razy z instruktorem na sprzęcie z wypożyczalni. Co możecie polecić w cenie do 1500zł (za deske, wiazania i buty). Pisałem o porade do jakiegos sklepu ale zaproponowali tylko firme Raven a na forum znalazlem niezbyt pochlebne opinie. Zależy mi zeby troche pojezdzic na tym sprzecie wiec jesli w tym przedziale cenowym nie ma nic sensownego to jestem w stanie troszkę zwiększyć zakładany budżet. |
|
|
| Odp: Mocno początkujący | 2017-02-07 19:22   |
volkl |
|
|
| Odp: Mocno początkujący | 2017-02-07 20:07   |
nie wiem gdzie czytałeś te niepochlebne opinie, ale mniejsza o to... z tym budżetem o nowy sprzęt innej marki może być bardzo ciężko... a raven ma najczęściej złe opinie u sprzedawców konkurencji, którym popsuł sprzedaż... |
|
|
| Odp: Mocno początkujący | 2017-02-07 23:07   |
Również jestem początkujący i w tym roku padła decyzja, dość sprzętu z wypożyczalni:) zakupiłem deskę Raven Decade + wiązania SP Fastec Private i jestem bardzo zadowolony- jest progres i deska również fajnie wygląda- ale wiadomo to rzecz gustu:P |
|
|
| |
|
| Odp: Mocno początkujący | 2017-02-08 6:14   |
Najwżniejsze zeby deska ładnie wygladała, w koncu nie jest do jazdy tylko do ozdoby... ... raven... zawsze mi sie kojarzy z ... daewoo, tez sie dobrze w PL sprzedawały |
|
|
| Odp: Mocno początkujący | 2017-02-08 8:36   |